My Blog

My Blog

Sunday, October 31, 2010

aktiviti melepak di Klang...rumah uda...

Assalamualaikum...



Hi semua...aku sihat n bb ok buat masa ini InsyaAllah..so hari Sabtu pagi2 lagi aku dah bangun n gurau2 dengan hubby n sembang2...then dia mandi n siap2 pergi servis van...dan aku pulak 'tersambung' tido ok...ter ok bukan aku sengaja...heheheh tp x lama...sbb teringat dah janji dengan mak, bell n my sister uda nak pg umah dia...apa lagi...aku pun mandi n kejutkan semua orang agar mempernyiapkan diri untuk ke Klang...heheheh ingatkan nak bfast n beli lauk dulu kat Pasar Selayang tp my mum dah suruh Uda beli ikan keli yahooooo best2...mak nak buat kerabu ikan keli...dari b4 pose lagi aku teringin sgt nak makan...akhirnya dpt jugak makan...so disebabkan lauk rendang n nasi semalam ada lagi...semua pakat x jadi bfast luar sebaliknya kitorang bfast kat umah jer...then siap2 terus pg umah Uda...

Sampai sana around 12 kot...apa lagi masing2 dah lapo..tp lauk x masak lagi...so aku dengan uda pg dulu urut naikkan perut...sbb aku selalu sakit kat bahagian ari2 too...rasa mcm sengal2 jer...n mak pun suruh takut perut turun...so tunggu laa sejam kat umah orang urut too b4 smpai my turn...dia urut best...dia ckp ikutkan aku memang dah cukup 6 bulan pun...huhuh kejap jer...balik dari itu lauk semua dah siap apa lagi....makannnnnnnnnnnnnnn.....kerabu ikan keli, gulai lemak ikan rebus dengan petai n ayam masak kicap...wahhhh nikmat giler aku makan...aku makan sikit jer...tp bb yang nak tambah byk2....x baik kan...aku ikutkan selera bb jer...hahahaha cover line....

Then, lepas Asar kitorang terus pg jalan2 kat JJ Bukit Raja...lama gak aku x menjejakkan kaki kat sini...tp xperlaa...konon nak laa cari suar preggy tp orang punyalah ramai...kaunter cashier bukak satu jer...then tengok suar2 dia...x berkenan so pull stop...aku x sanggup nak tunggu....just beli pakaian dalam aku yg dah kena tukar size baru akibat kemontokan tumbesarannya...heheh..mantopppppppp.....then bila jalan2 luar dari JJ too singgahlaa reject shop n fos...tp aku berkenan sgt kat 2 dress too so pejam2 mata aku smbr laa jugak kan...heheheh...alasan kan...tp too laa 2-2 kena pakai legging kat dalam ok...jgn ingat nak sexy2...x elok....

After membeli belah kitorang lepak makan2 kat foodcourt then balik laa ke rumah...punyalah penat....so apa lagi mandi, solat then membuter zzzzzzzzzzz.....

No comments:

Post a Comment