My Blog

My Blog

Tuesday, February 23, 2010

my Besday

hi everyone..semalam besday aku...tp aku malas nak update blog...hahah so orang pertama yg wish aku adalah suami aku tercinta n ida...hahah lepas too tp asben aku x bg adiah la...biasalah too dia akan bg lepas 2-3 bulan tp tetap ada...tp kat opis adik2 tercinta aku dah bg adiah...pnut bg hiasan yg comel...ida bg bunga yg comel gak...faza bg tmpat letak hp..dan yg plg comei...sepasang ikan yg dinamakan JAN dan TINA...comei banget...ekin (praktikal) n adeq linda yg kasi...tp aku x bwk balik ikan2 too bukan apa karang anak2 aku leh celup2 pulak dalam bekas ikan too...tmbah2 yg TINA to bunting sian dia karang...hahah xsbar nak dpt cucu ni...

so di umur aku 31 thn ni..ish tua dah aku uwaaaaaaaaaa...tp xper laa age is just a number...aku bersyukur Allah bg aku peluang lagi hidup di dunia ini..aku akan cuba menjadi isteri yg terbaik hahah...ibu tiri yg kejam..hahah biarlah anak2 aku yg nilai...yg penting aku menumpang kasih..eventhough aku dikurniakan zuriat...diorang tetap anak2 aku..insyaAllah..aku janji dengan diri aku...

semoga di hari lahir aku ni aku akan terus menjaga solat aku..membahagiakan mak aku...dan Allah murahkan rezeki aku dan x lupa aku akan sentiasa berdoa agar Allah beri aku peluang agar aku merasa mengandung..melahirkan dan membesarkan...insyaAllah...amin...

dan x lupa juga...agar rtangga aku aman rukun hingga ke akhir hayat...

No comments:

Post a Comment