My Blog

My Blog

Thursday, February 25, 2010

apaper jer...

Selamat malam...so malam ni mcm malam yg membosankan so aku rasa ok gak aku hapdate aku punya blog ni....hari ni di opis spt biasa bosan thp gaban entahlah mcm mana yg boleh nak bg aku seronok di office ni..tapi ada gak yg menyeronokkan aku hari ni iaitu aku dah jadi nenek..hahah ikan2 yg adik2 aku di UKK too kasi dah beranak...tengok mcm byk tp dah tinggal 7 ekor jer anak dia...aku pun dengan pantas time rehat pg turun beli tangguk ikan yg kecil sekali..so aku rasa ok laa dah fit laa dengan akuarium aku yg comel...almaklumlaa tuannya pun comel kan..hahah bangga diri jap...

tp aku x thn tengok bau akuarium too dah bau apa jer dah sbb byk bangkai anak ikan yg mati..so aku cuci laa mini akuarium aku too..barulaa nmpak anak2 ikan too hahahah best gak jadi nenek pada anak2 ikan ni...kelakar mcm excited gila laa aku dpt binatang peliharaan...wpun dari kecik aku dah nmpak arwah abah aku bela binatang...dan binatang yg x boleh aku lupa binatang yang x diundang masa aku ddk di taman sentosa kampar...binatang too memang aku x boleh tengok...x boleh pegang dan mcm2 lagi laa...aku takut ada geli ada...semua ada laa..dan namanya ialah Cik Ctkus...eee sorry fobia too..aku teringat lagi bila arwah abah n mak aku buat proses cuci stor umah aku too punya lah bnyk dia membiak kat situ...aku n akak aku apa lagi siap duduk atas meja makan x gerak2...mcm orang histeria gak laa aku n uda aku...kelakar laa x boleh lupa aku kenangan ni...even smpai skrg if aku nampak jer binatang ni sure aku rasa lain mcm...geli geleman...x boleh laa aku geli sgt2....

so gang ok laa gua nak main game jap..smbil2 baca blog lain...tata titi tutu...

No comments:

Post a Comment