My Blog

My Blog

Monday, February 15, 2010

Cuti2 di mana2

ok lupa nak update...kelmarin mak n anak2 buah aku smpai dari Perak...so happy sbb dah lama gak x jumpa mak aku...rindu seyh...so hari smpai kitorang g makan kat luar jer...xde plan sbb for sure diorang letih...then makan ramai2 smbil layan cite mamak n anak mami..best gak kelakar...so esoknya pagi bfast bwk diorang pegi bfast dekat tempat melepak faveret asben aku kat pasar bandar baru...so lama gak melepak kat situ then beli lauk pauk untuk dimasak oleh mak aku...ceh..mak dtg dia jugak yg masak bukan aku as the tuan rumah hahahaha...xpe mummy i love u n leh bagi alasan rindu dengan masakan mak...hahahahha....


then dah petang baru makan...lepas maghrib kitorang kuar g makan lagi...ish3 x hbs2 makan kan kitorang...g makan Char Kuey Tiow kat Danau Kota...pegh rindu gila aku nak makan maklumlaa dekat sebulan lebih x pekena...aku kan baru lepas operate so cuti laa konon....padahal x smpai seminggu aku operate aku dah bantai benda2 yg x sepatutnya makan...apedaa....then lepas makan ada sesi photoshoot...best2...thank u encik asben bawakkan this beautiful place...i like......syang abg....balik lepak jap kat downtown kat umah aku so pusing2 dengan diorang except my encik asben...dia dah membuta...letih n pening katannya....so what to do dia tido dalam kete jer laa....


Pagi keesokkan nya semua bangun lambat hahaha...too laa sapa suruh bergambar beriya2 malam tadi...tp pedulik apa aku janji aku dpt mengexposekan muka aku yg cute ni ...cewahhhhhhhhh...perasan x sudah2 anak makcik munah ni...tengok merepek langsung lupa apa sebenar nak citekan...then bangun2...bermanja2 sikit dengan encik asben...tengok mak...then ckp dengan mak kita g picnic jer laa...jom kita masak2 sikit then kita blah ar...tp punyalah malu bila mak ckp...semua dah siap hahahahaha...adui....padan muka aku...tp dalam hati berbunga2 bestnya dpt mak mcm mak aku ni...i luv u so much mummy...hahahah teruk betul, sian mak aku dpt anak mcm ni....what eva pun aku tau dia syg aku...


then planning dengan my sista in law (adik mertua) untuk pegi sekali...so berdasarkan gambar2 yg akan dipostkan kemudian...itulah yg terjadi...seronok melayan si Haiqal yg gemuk...nakal..n byk ckp tp best dia dah x takut mcm selalu...perasan leh berenang mcm orang lain sedangkan nak jalan dalam air too pun buat2 berani..yg paling x tahan bila dia sibuk nak lompat or buat aksi terjun tiruk bila tengok ayah nya buat...adoi...berenang pun x pas ada hati lagi ko dik...cisss...


tiba pada aktiviti malam...kitorang smpai umah dari Kuala Kubu around maghrib..so mandi...siap2 terus makan bersama2 asben wah berselera beb...opss abih diet aku...xpe leh start balik sbb mak dtg kejap jer...itulah alasan aku...then dah makan2 siap terus aku, mak, nabila n nabil gerak ke IKEA...sibuk si Bell nak pegi...bawakkan...sure dia ada barang nak beli kot...




No comments:

Post a Comment