My Blog

My Blog

Tuesday, January 4, 2011

Caca Marba...


xder per pun nak cite...cuma nak bagitau yang aku dah 33 minggu means 8 bulan lebih..jeng...jeng aduish takut gak...tp aku berpegang pada motto berani kena ronjang...berani mengandung...berani pulak kena rabak....hahahahah ok x...tp aku percaya dengan motto aku yg ntah apa2 ni aku rasa mcm aku kuat nak hadapi kesakitan bersalin itu...insyaAllah...aku berdoa agar semuanya dipermudahkan...aku ada cite g penang..tp malas pulak nak cite lelebih...tp xper esok aku cite k...


cuma aku sekrg fikiran bercelaru sikit...aku pun x tau naper aku jd mcm ni...pelik...sedih kdg2...sakit ati...maybe mcm2 yang aku pk kot...apapun...aku akan cuba buangkan segala kekeliruan yg hadir dalam fikiran aku buat masa ni....oklah...aku nak tdo..n yg penting terasa mcm nak kacau hubby aku pulak hheheheheh gelak syaitonirrojim....adios amigos....salammmmmmmmmmmmmmmmmmmm...

No comments:

Post a Comment