My Blog

My Blog

Sunday, April 11, 2010

Kebosanan ditahap cipan

wahai kawan2...aku skrg adalah bosan...aku pun x tau napa aku bosan...tp yg penting aku amatlah bosan...di mana bosan too di tahapan kecipanan...nak keje malas...nak duduk umah malas...so apa jadi dengan aku ni...dahlah malam tadi aku x leh tido selepas aktiviti "blue" aku dengan somi...then terus mata segar bugar....tido dalam lebih kurang 4.0o pg then 5.45 pg bangun balik....so aku bosan sbb aku ngantuk kot...ingat nak tido jap g lunch x boleh pulak sbb nak g survey cake nadim...sian pulak si mamat kecik aku too..esok besday dia...nak buat kek apa ek...pening laa pale bila semua nak last minute...susah bila x plan awal2 ni...tp biasalah...last minute ni...kadg2 hasilnya meletopsssssss...cewahhh nak sedapkan ati aku balik laa tuh...ada aku kesah???

apa lagi yer...aku ni x sabo nak renovate umah aku too...teringin smpai thp terkinja2 dah ni...tp too laa manalah aku nak cekau duit..mcmlaa bila ckp benda dah ada depan mata....bestnyaaaaaaaaaa....

perkembangan aku yerlaa aku kembang sikit...hahahaha...then aku mudah skt kat tulang pelvis aku ni yer ker...aghhh lantaklaa aku x tau nak nyebutnya...dia mcm kebas gila bila aku dah duduk lama....ingatkan ada laa isi tp bila buat test xde rezeki....xperlah Aku terus berdoa mungkin belum masanya lagi...

apa lagi yer nak bebel kat sini...x bebel che sue kecik marah aku pulak...dia bukan x tau...aku ni kan pemalas...wpun actually byk gak nak cite...so che sue aku dah update pandai2 laa ko baca...x kira laa if ko bosan bacanya or x bosan...yg penting ko baca gak tau...hahahahah ada ker pakse orang baca blog...agggghhh lantak laa ada aku kesah???

oklah aku rasa mcm aku nak meraban tah kemana dah ni...opsss lupa khamis smpai sabtu aku xde...selamat tinggal kl...pahang here i come....aku ada kursus secretary kat cherating...bestnya....yeyeyeyey if aku bergambar berseronok t aku upload gambar sekali ok...bye semua adiossssssssss muahssssssssssssssssss

No comments:

Post a Comment