My Blog

My Blog

Thursday, April 22, 2010

Bergaduh dengan Bos & Kursus di Cherating, Pahang

Salam semua..lama gile x update maklumlah minggu lepas aku ada kursus di Cherating, Pahang..so mcm2 yg terjadi pada aku selama aku tidak mghapdate blog aku....first minggu lepas aku bergaduh sms dengan bos aku...entahlah aku tau aku pun ada salah then aku dah mintak maaf...tp yg menyakitkan ati aku nape dia nak compare aku dengan junior aku...laa dah budak too dpt n rezeki dia apa kena junior or senior...then bila pulak aku dpt tau lagi dia jaja lak cite aku sana sini lagilah aku angin...pebenda laa...nyampah dowh...dahlah gaduh but still duduk satu bilik...wpun aku x penah x ngaku salah...dan akan cuba perbaiki dari masa ke semasa...tp entahlah betullaa bila dah mula kena aim..so ko xkan dipandang baik or bagus pun...ada aku kesah??? tp aku tau...dah mula rasa x best beb...aghhhhhhh...

Sib baik gak laa aku pergi Cherating...Pahang...ada kursus PA kat sana...tp confirm memang best dan aku rasa sgt tenang sekali...hahahaha...itulah saje kot...xde pe nak cite lagi...blank...

No comments:

Post a Comment