My Blog

My Blog

Sunday, March 7, 2010

cuti lagi...kemana???

cuti dtg lagi...so apa laa nak buat...seperti yg diplan...aku dan linda planning nak pegi air terjun..actually sajer jer...hari2 panas ni..tp linda nak planning buat besday Cdeq..hubby dia..so kitorang gerak dari rumah aku around 1 pm smpai around 2 pm so apalagi terus mandi then makan then mandi then makan then...ish berapa banyak daa...yg tau last buat besday cdeq tiup2 lilin...


erm...malam aku, hubby n anak2 pg melawat tempat sis aida meniaga..lepak sana makan laksa n chit chat...then balik umah tengok kitorang punya meter air kena cabut..apalah punya management + persatuan penduduk...bila umah kitorang kena masuk penyamun sorang pun buat2 terkejut..then xde apapun yg kitorang dpt selain dari kerugian yg banyak... bukan baru sekali kitorang kena...dulu kena pecah kete ambik set radio...rugi lagi dengan cermin tingkap kete pecah dengan beli set radio baru...tmbh2 lagi bila ambik satu set kacau bateri kete gak..ada sape x peduli..bila xnk byr maintenance korang cabut pulak meter air...tp sib baik laa encik asben tercinta aku too terror..dia smbung pakai paip...haa best pun air laju jer...syg abang..pujilaa sapa lagi nak puji kalau x aku is3 tercinta...cinta ker???haks...


hari ini pulak xde per pun...pagi pg lepak pasar bndar baru sentul...makan2 chit chat...then balik singgah giant beli barang rumah..balik umah basuh kain...siap baju anak2....tengok tv...then layan lappy..so aku tmbh2 laa sikit gambar2 k..enjoy the moment..tata titi tutu...

No comments:

Post a Comment